054-2238132

התקנת מזגן VRF מתקדם

מחפשים מזגן VRF? תדיראן, סמסונג, טורנדו, דייקין, בוקס, מולטי, ומיני כולל התקנה.

מחפשים מזגן VRF? רוצים בטחון ואחריות מקיפה? הגעתם למקום הנכון.

מענה מהיר, השאירו פרטים ונחזור בהקדם:​

מענה מהיר, השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

ההתמחות של איירקור בהתקנת מזגן VRF

חברת אייר קור פועלת עם נסיון של למעלה מ15 שנה. לחברת אייר קור התמחות ייעודית להתקנת מזגן VRF, ומערכות מיזוג מתקדמות. כולל התקנות למרחבים מסחריים, חברות גדולות, מוסדות, עיריות, ובתים פרטיים. 

אנו מורשים מטעם כל חברות המיזוג הגדולות, כולל תדיראן, אלקטרה, טורנדו, דייקין, LG, מיצובישי, ועוד. 

אנו יודעים לתת מענה בהתקנת VRF על צורותיו השונות: מזגן מיני VRF, מזגן VRF קלאסי, מערכות מולטי, VRF BOX. ומערכות דומות.

התקנת מזגן VRF
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

יתרונות של התקנת מזגן מיני VRF

יש מספר הבדלים מהותיים בין מזגן מסוג VRF, למזגן רגיל כמו מיני מרכזי, או מזגן עלי. כדי לעזור לכם לקבל החלטה על המזגן הנכון ביותר עבורכם, אנו מרכזים לפניכם מספר יתרונות של מזגן VRF.

א. חסכון בחשמל- הVRF נהנה מטכנולוגיית אינוורטר, מה שמעניק חסכון של כ50% בצריכת החשמל. 

ב. צמצום רעשים- למזגן וי אר אף, מנוע אחד בלבד. הוא מפיק יותר תפוקה עם פחות רעש. בנוסף מערכות הזרמת האוויר משופרות, ומייצרות תנועת אוויר במינימום רעש. 

ג. קריאת לחות- למזגני מיני VRF יש טכנולוגיה שיודעת למדוד את רמת הלחות בחדר וכך לאזן את עוצמת המיזוג. בקיץ זה עוזר לא להביא את החדר למצב "קפוא" ובחורף לא להגיע למצב "חנוק". הטכנולוגיה הזאת משפרת את חווית השימוש במזגן ומשפרת את השהות בחלל הבית. 

ד. חווית משתמש- המערכת מגיעה עם מסך שמהווה יחידת פיקוד על כלל החדרים בבית. המסך מציג בצורה חכמה את בקרת הטמפרטורה ומאפשר שליטה חכמה על כל חדר בנפרד עם אפשרות של חיבור מרחוק דרך אפליקציה ייעודית. 

ה. איתור תקלות אוטומטי- למערכות VRF קיימת מערכת אוטומטית לאיתור תקלות. כך שבמידה שיש תקלה היא תופיע על מסך הפיקוד, בצורה שתקל על הטכנאי, ותחסוך בעלויות התיקון במידה ויידרש. 

ו. חוזק ואמינות- טכנולוגיית VRF בנויה בצורה חכמה וחזקה מאוד. היא בנויה ומיועדת לסביבה עסקית ומוסדית כמו לסביבה פרטית אודות לכוח ועוצמת המערכת. 

ז. התקנה אסטטית – למזגן VRF קים מנוע אחד בלבד. וכשיש מנוע אחד, קל יותר לאחסן את היחידה החיצונית בבניין דירות, כשבו בדרך כלל אין מרחב מספק עבור יחידות המיזוג החיצוניות.  בוילות, ובאזורים שבאים במגע עם מרחב ציבורי, הדבר עשוי לשפר את הנראות החיצונית, ולהפחית את הרעשים והחום שהמזגן פולט.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
מזגן VRF אחריות מורחבת
15 שנות ניסיון מזגן VRF
גימורי גבס ברמה גבוהה מזגן VRF

תפריט נגישות